listan

Post a picture and introduce  yourself 
 
Glad för det mesta och skrattar väl kanske en aning för mycket , fast ett gott skratt förlänger livet! kan oroa mig för mycket och bry mig för mycket om vad andra tycker om mig. 
 
 
 
3 negativ and 3 posetiv things about you 
 

+ Bryr mig ofta om andra 
+ Nästan alltid glad 
+ Vill alltid lyckas och göra mitt bästa 
 
- Ibland lite för mycket press på mig själv
- Många får ett första intryck av mig som tillbakadragen.. :( 
- Riktigt dåligt tålamod..( och då menar jag verkligen riktigt!! ) 
 
5 likes and 5 dislikes 
 

+ Vänner 
+ Te 
+ London 
+ Grapefrukt 
+ Familjen 
 
- Sen kollektivtrafik 
- Trista människor
- Folk som äter lite 
- Rödljus... 
 
What do you look forward to next year 
 

Längtar till början av första månaden då jag ska träffa en helt underbart underbar person! 
 
 
 
Your biggest fear
 
Att bli lämnad av människor jag tycker om..
 
Your hobbies
 

Umgås med vänner , dansa , skriva och fika på mysiga cafeer 
 
Favorite quote
 

YOLO , carpe diem och allt sånt där ... Nehj skojjja bara , vet faktiskt inte! 
 
 
Favorite animal 
 
Känguru
 
Your celebrity crushes 
 
Jim Surgess , Andrew Belle 
 
3 favorites songs , movies , shows
 
Låtar : D-D-Dance , Landfill och towers 
Movies: One day , en oväntad vänskap och anastasia :)
Shows: Vänner , vänner och vänner ..( Vänner , 2 1/2 men och the mentalist ) 
 
Do you believe in yourself 
 

Ibland och ibland inte , skulle vilja göra det hela tiden tror man skulle må bättre av det :) 
 
What do you want to do before you die 
 
Allt!!! 
 
List 5 things you cant live whitout 
 
* Vänner 
* Datorn
Musik 
Kärlek
* Pesto 
 
Who are your heroes
 

Kajsa , Hannes , Axel och pappa 
 
 
 
5 places you want to visit
 
Nya zeeland , Paris , London , USA och Asien 
'
 
Are you in love
 
..Hihi aa lite tror jag minsann!!.....
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: you know 9

gjorde du inte nyss slut med din kille och redan kär i någon annan tänker du bara på dig själv ditt svin...

Svar: ja asså min kille var ju inte direkt något att ha, tyvärr
onsdagsbarn.blogg.se

2012-12-14 @ 13:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0