kommentar

har fått en ganska sne kommentar av någon otrevlig person och för att göra saker mer klara och tydliga om någon nu undrar vad som hände med mitt ex så passade inte vi tillsammans och det va från min sida inte så mycket kärlek utan mer vänskap och det va inte så jag ville ha det . vilket också innebär att mina känslor rann ut i sanden väldigt fort. 
 
så ja jag har väl kanske lite känslor för någon annan.
men du nu som tyckte att det passade sig att kommentera och kalla mig något jag verkligen inte är. kanske ska ta bort kommentaren och stå för vad du ha att säga istället , bakom en datorn skärm är ganske fegt ur min ögon. och om jag nu är en så hemsk människa så kan du ju sluta läsa min blogg för jag vet inte men jag brukar inte läsa folks bloggar om jag nu inte tycker om den. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0