dansa dansa dansa

 
 
Idag är jag lyckligase personen på jorden, idag är jag super glad precis som alla andra dagar den senaste veckan. Men idag dansar jag inte på endast rosa moln utan på rengbågsfärgade. 
Vid lunchtid idag ringde någon på dolt nummer och jag tror så klart det är nån som bus ringer men det var det verkligen inte. Det  visar sig var min ortoped och glada besked hade han att ge...JAG FÅR DANSA IGEN!! Dock så blir det en liten operation men det kan inte göra något värre!
Gädje tårar och ännu mer gjädje tårar. Har nog aldrig innan förstått hur mycket dansen betyder för mig men det är verkligen mitt allt. 
Så nästa termin tar jag revange och ska komma upp på topp igen!! 
 
 Jag är allmänt superglad , lite skruttiga och klena ben på sina ställen men ska fixat till , snart är det jul och sedan nyår , imon slutar jag skolan och ska fira med mina fina klasskompisar , är lite smått kär , väntar ett mysigt lov och ska träffa den mest underbar person i början av året och jag har allmänt posetiva härliga varma känslor i heeela kroppen!! kan det bli mycket bättre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0