50

 

Eftersom jag varit så dålig på att uppdatera denna veckan så får vi en liten vecka 50 sammanfattning :
 
1. En sammanfattning, vad har du gjort i veckan? Jag har jobbat, lagat massvis med god mat , haft trevliga fika stunder med erik , axel , felix och massa esteter, mysit med stina , tränat , varit på sjukhuset, ätit choklad, haft dansuppvisning , julmiddag hos mormor och hafr personal fest på moveit. 
 
2. Veckans bästa? Att umgås med en alldeles för bra och fin person.
sen är det svårt att bara välja en sak så det får också bli personalfesten. 
 
3. Veckans sämsta? Hmm...Haft en ganska super bra vecka, men kanske dum kommentar här på bloggen och att jag gör med en sten i magen i väntan på svar från min magnet röntgen. 
 
 
 
4. Hur har ditt humör varit? Jag har varit väldigt väldigt glad och posetiv faktiskt!
 
5. Något som gjort dej glad? Alla människor jag varit med under denna veckan har gjort mig glad! 
 
6. Det godaste du förtärt i veckan? Jag gjorde en super god lax och saffrans soffa , sen bakade jag och några andra saffrans längd med vitchoklad. Och alla god frukostar såklart.
 
7. Veckans ångest? Lite julklappsångest och allmän stress över olika andledningar.
 
8. Vad har du gjort i helgen? i fredags var jag ute och åt med två kompisar och igårkväll va det släktträff och julmiddag hos min mormor. Idag har jag spenderat min tid på palladuim och peppat småbarn när de dansat. Sedan satt jag på condeco en stund med några vänner och sist men inte minst hade vi en topp tio bästa personalfest ( lätt första plats )
 
9. Veckans längtan? Längtar efter att få veta vad som är fel på mitt knä och hur min framtida dans karriär kommer se ut pga. knäet.
 
10. Bästa inköpet? Bästa köpet måste nog va en helt underbar skjorta och en perfekt sommarlinne
 
11. Veckans beroende? Vaniljyoggi med valnötter, hallon och honung och har ständigt lyssnat på the royal concept.
 
12. Vad har du lyssnat på för musik? Min tränings musik har varit the royal concepts låtar ( som faktiskt är med i FIFA spelet ) och bon iver, mumford and sons...
 
13. Veckans saknad? Mamma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0