22

1. En bild på dig som du själv tycker om. 

 

2. En bild på dig hemma.

 
En hemma blid när den är som mest hemtrevlig = osminkad , sitter i sängen i pyjamas 

 


3. En bild på din bästa vän.

 
Du är då något av de finaste jag har, du finns alltid där för mig och har alltid massa fina saker att säga och berätta. Du lyssnar på alla ens problem när du egentligen har fullt upp med dina egna. Du är så enkel att umgås med och himla rolig , en underbar sång röst som passar som en pusselbit med min, 
vackrare person får man leata efter både på utsidan och insidan. Du är den bästa vän jag har!


4. En bild på någon du beundrar.

 

 
Emmy som också bloggar blir jag väldigt inspirerad av så hon är väl lite av någon jag beundrar. 
( emmylinneas.se )


5. En bild på dig som togs i somras.

 
Svensk sommar innebär varma kläder och gråmulen himmel. Men bilden är tagen på ett cafe uppe i stockholm där mina bästa sommarminnen äger rum.


6. En bild på någon du älskar.

 
En person som betyder väldigt mycket för mig är min bror. Det är i stort sett omöjligt att förklara vårat band men jag skulle inte kunna leva utan honom han är min andra halva och vi delar allt från glädje till sorg , du betyder väldigt mycket för mig !

 


7. En bild på dig när du ser ut så som du alltid skulle vilja se ut.

 

Väldigt svårt att hitta den "perfekta" bilden . Skulle alltid vilja se galet glad ut , och utstråla massor av självkänsla ( vilket jag kan behöva mer av ) skulle alltid vilja va snygg, smart och rolig , men man kommer aldrig bli nöjd med sig själv. Men eftersom jag skrattar och ler väldigt mycket nu för tiden passar väl en bild där jag ler bra.

 

 

 


8. En bild från en av de bästa kvällarna i ditt liv.

 
Bilden talar för sig själv 


9. En bild på ditt rum eller din lägenhet.

 

 

10. En bild på något som representerar dina framtidsdrömmar.

 
Dansa dansa dansa 


11. En bild på någon som du saknar.

<3
 

 


12. En bild på någon av dina favoritsaker.

 
Mina balett skor och min gitarr , två saker jag inte klarar mig utan.

 


13. En bild på dig som du inte visste om att den togs.

 
Den gigantiska gallerian i malmö fotade kajsa mig när jag stod bland alla trappor och människor.


14. En bild på ett utav dina favoritcitat.

 

SLUTA KRÅNGLA BÖRJA HÅNGLA !!!

Kanske inte något citat men ett uttryck som jag tycker är en bra lösning haha!!! ;) 


15. En bild på dig som barn.

 

 


16. En bild på dig som tonåring.

 


17. En bild på din familj.

 


18. En bild på dig från idag.


19. En bild på din önskelista i år.

Har inte skrivit någon...


20. En bild på dig när du är ledsen.

 
Har inte så många bilder på mig när jag är ledsen , tycker inte att det är så kul att ta kort på andra eller sig själv när man inte är på topp humör. Men här är jag väl i alla fall lite ledsen och på dåligt humör för att jag ska åka hem till lilla växjö och lämna stockholm och min morbror.

 

 

 


21. En bild på dig när du är glad.


22. En bild som bäst beskriver ditt humör idag.

 
galen , glad , tokig och vänskapig



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0