2 advent

 
2 advent och jag har inte satt min fot utanför dörren idag , har bakat allt från saftiga lussebullar till kletig knäck. 
nu är julkänslan på tipptopp och det blir bara närmare julen varje dag. 
helt galen i julkalendern som faktisk är bra , vilket man inte kunde tro. klart den inte slår första greveholm men dålig är den inte. 
 
min helg har varit oerhört lugn eller lugn och lugn darrade av skräck i biosalongen i fredags med ett gäng som va lika rädda som jag. the sinister stog på listan så nu kan vi bocka av den. tycker alla borde se den. riktigt obehaglig! 
lördag och jag satt hela dagen på condeco med erik och pratade om allt mellan himmel och jord , helt underbart! 
 
imorgon väntar en magnetröntgen och jag ska äntligen få veta vad som är fel på mitt knä! 
 
hoppas ni som tittat förbi på min blogg idag också haft en mysig andra advent! 
 

Kommentarer
Postat av: Ella

vilka fotoappar använder du? :)

Svar: använder ett program som finns i macbook som heter iphoto :) men ibland även pixlr som finns till iphone och på datorn :)
onsdagsbarn.blogg.se

2012-12-10 @ 17:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0