nya tider

hej igen! det va ett litet tag sen. men tiden har bara flygit iväg nu när skolan har börjat. det känns helt okej och min skolstart har varit i tårar och skratt. jag har firat min underbara mamma på sin födelsedag och umgåtts med släkten. när födelsedags firandet ändå va igång firade vi clara som fyllde år! har även haft öppethus på move it , så en trött tjej drog sig upp på morgonen för att dansa hela dagen vilket kändes grymt , nu är man igång!! härom dagen blev jag så trött på att sitta inne så gick en promenad i det regniga vädret för att rensa mina tankar , och då tittade regnbågen fram på himmelen! imorgon har jag sovmorgon och hur bra är det inte när den ligger på en måndag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0