frukosthyllning

ja varför inte göra ett frukost inlägg jag som tjatar på om hur mycket jag älskar det. nu när skolan börjat blir man ju så tråkig igen när man ska käka frukost, men här är i alla fall några frukostförslag som jag tycker riktigt mycket om. 1: havregrynsgröt med blåbärs sylt. gröt i sig är ju så tråkigt och särskilt om man bara har socker på. så hemmagjord blåbärs sylt gör det såååå gott! 2:frallor i alla möjliga slag med grönsaker och frukt är ju bara en grym frukost, och med te eller kaffe till blir det ännu bättre! 3: naturell youghurt med päron , melon och sylt och ost macka! 4: har man grymt mycket med tid kan man ju lika gärna lyxa till det riktigt, pannkakor, äggröra , scones .. ja allt som är lite extra gott! 5:finns inget godare än grapefrukt på morgonen så otroligt fräscht och gott, och på sommaren passar ju jordgubbar bra till med. lite mackor på det så blir det perfa. 6:amerikanska pannkakor med jordgubbar!! 7: äggröra och bröd så nu kanske ni förstår ännu mer hur frukost galen jag är! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0