frisk




frisk som en nötkärna intalade jag mig själv imorse att jag va så jag traskade till skolan, kände dock att halsen inte va riktigt hundra , men det är ju fredag och ingen plats för sjuka. så idag har jag haft estetiskkommunikation i två timmar , ganska roligt och intressant. vi gjorde massvis med samarbetsövningar och sen va det plötsligt lunch och dagen var slut. så vi traskade ett gäng för att fika på stan vilket va mysmysmysigt! flera timmar av endast prat och skratt har nog aldrig träffat så mycket folk som jag inte sett på hur länge som helst som jag träffade idag!. ikväll ska jag till clara och vi ska ha lite tjejkväll! bra start på helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0