the moon






härom dagen sov kasja (för ovanlightens skull) hos mig. natten bestod av endast skratt och nattprat , det är en helskön känsla att ligga in på små timmarna och prata sedan säga godnatt till någon i andra delen av rummet och vända sig om och sluta ögonen.tog mig även friheten att snö hennes kläning när hon nu fick soba hos mig :) måste ju då bara berätta att kajsa hade sin audition till es musik på katedral och hon klarade de galant stolt vän är man!! själv bär det inte av till katedral för test förens nästa vecka , pirrigt!
och när jag ändå pratar om pirr så ska vi ( jag och kajsa ) imorgon träffa en tjej som vill spela in en skiva med oss och våra låtar, känns underbart att det man gör är så uppskattat! det är pepp på riktigt hög nivå!! nu ska jag dansa mig igenom kvällen, hoppas ni fär en skön kväll!

/n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0