sunnyday

har haft en underbart härlig start på veckan, fikat på espressohouse och köpt en ny röd tröja som kommer va underbart fin till ett par slitna shorts i sommar, sutit på en park bänk i solen och låtit solstrålarna nå mitt bleka ansikte,efter magen full med gott och nu energi va det bara att bege dig till moveit för lite dans i några timmar. sedan bar det av hem i den friska kvälls luften. har nu äntligen nästan gjort färdigt mitt hemkunskaps arbete, då vi inreder en lägenhet för 20 lax. man blir ju bara lite sugen på att flytta hemmifrån...men det får vänta ett tag till! nu ska jag hoppa in i duschen för att bli lite ren, sedan ska jag sova sjukt gott och vila mitt omtummlade huvud, ha det gött!
/n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0