kvälls tankar




hej!! kvällar är favorit tiden på dygnet, då man lallar runt i myskläder med en tekopp i handen och massa god mat i massor, för min del ialla fall ;) jag har varit och jobbat i 1,5 timmar vilket va väldigt roligt. älskar mitt jobb till max, att jobba med sin hobby och med tjejer och killar som har samma intresse som en själv är helt underbart.
 nu är det ju snart uppvisning också så jag är lika nervös som mina elever med det kommer gå helt perfekt! så efter att ha stått och svettats och flumat mig drog jag en dusch och nu sitter jag här och myser med en chailatte,några ägg mackor och gitarren i högsta hugg för att skriva en ny låt!! nu försvinner jag in i mina egna tokiga tankar och ord för att få ihop något poetiskt haha , ha en go kväll.
kvälls kramar
/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0