hejhopp

veckorna verkligen flyger iväg , känns som det va igår man va tvungen att stiga upp tidigt för en vanlig måndag men nepp så äre icke!!
häromdagen sprang jag runt i massa butiker i växjö och provade kläder till modevisningen på lördag och söndag, blev lite smått beviken på outfitsen men men ska bli kul ändå och tillmin förvåning ska jag dansa i högklackat haha det blir en syn ska jag säga!!
har fått fin besök av farmor och farfar från sloveninen känns underbart, så igår bjöd det på mat,skratt och annat gott. nu sitter jag och gottar mig i marinerad kiwi och mango!!
ett perfekt mellanmål som är underbart gott och fräscht, så här gör man:
blanda mango och kiwi
(eller annan frukt, jordgubbar och melon är också helt underbart)
med citronsaft och limesaft.
häll på lite socker och en gnutta kanel.
sedan slänger man på en stor mängd honung ,
och sen in i kylen i ca en kvart !!
sen är det bara att njuta!!
som sagt kan man välja vilken frukt man vill :)
/ N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0