gottochblandat

idag har varit en såndär dag med massa posetiva händelser. spelat musik i skolan och fick sluta tidigare för att gå på möte med en tjej som vill spela in en skiva med mig och Kajsa! det gick hur bra som helst och snart kan ni höra oss (och våra låtar) på spotify och itunes :) efter en fika med Louise ( som hon heter) gick vi med stora leenden på läpparna mot stationen för att Kajsa skulle på en jobb intervju,vilket gick hur bra som helst,grattis kajsa! ,men ett grattis ska ges till mig med då jag gav mitt cv till micke (som kajsa hade sin intervju hos) och under denna fina vårkväll fick jag reda på att han erbjuder mig ett sommarjobb också, så kom gärna förbi ÖB i sommar och köp lite jordgubbar. nu blir det att sätta sig ute på balkongen i den kalla vårnatten för att prata strunt med kajsa och sedan sova gott som små grisar haha så nu taggar jag jobb intervju imon och ger mig själv en klapp på axeln för denna lyckade dag. kramar!
/n

Kommentarer
Postat av: matilda

Åh snygg väska! vart har du köpt den? :D

2012-04-19 @ 13:22:55
URL: http://matildaingemarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0