helg

längtar tills vi (jag å kajsa) besöker dessa platser!!
ingen sommar utan oväntade utflykter..i solen( och med mitt hår i långa längder igen....)
inget slår en frukost med sommar bär och rykande te mums!!
helgen har bjudit på rep, kompis häng, och tonvis med plugg.
började helgen med rep till modevisningen nästa helg vilket ska bli väldigt roligt, ska gå för sju butiker i växjö city så spring gärna förbi willanspark i helgen kl. 13 för lite insperation till outfits!! kvällen spenderades hemma hos kajsa då vi va ett helt gäng, det är sådana kvällar man kommer minns!!
två inlämings uppgifter och ett prov blev vad jag syssel satte mig med...inte så kul men håller tummarna för mvg :) moveit som ett tag legat ute vid willys ska äntligen tillbaka till stan, så nu bor jag ett sten kast därifrån , känn underbart !  skolan tvingar ju på en att visa att man kan simma så för att dämpa plågan ,boostade jag med en ny och fräsch bikini!!
ha en skön söndagskväll!
/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0