flum hit och dit

hej! har spenderat större delen av veckan med kajsa (som för övrigt invaderat min säng..) flumat oss,ätit gott,kollat film, invaderat varandra garderober, spelat massvis med musik och tagit sköna promenader. i morse blev det att gå till jobbet som vanligt en lördags morgon,sedan kom det ingen som ville dansa och jag dansade själv istället. tog bussen hem tillbaka till kajsa, bussen är verkligen platsen där man sitter och tänker mest och tiden bara flyger iväg!
tog mig även en liten tupplur mitt på eftermiddagen ..på golvet i några sekunder, då jag tråkigt nog svimade :/..men jag lever :) !! nu sitter jag här med kajsa och hannes för ovanlighetens skull. ha en skön kväll gott folk!
/n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0