emmylou

en utmärkt söndag gick till såhär..vaknade bredvid kajsa ,senare gick vi till ett fik vid sjön för att lyssna på min skön sjungande moster julia och hennes vän saskia, väldigt duktiga! och på tal om musik så lyckades jag och kajsa idag klotra ner lite text till två av våra låtar som kanske ska med på skivan. på kvällen bar det av mot linneparken för picnik i gräset bland blommorna och gott fika.
kollade igenom mina sommar kläningar idag,längtar så tills man kan sitta på stranden i bara kläning och bara ben!! nu väntar sängen på mig och för första gången på tre nätter sover jag själv, både skönt och tråkigt..hoppas ni haft en skön helg!!
/n

Kommentarer
Postat av: Johanna

vilken mysig blogg du har, och du spelar gitarr ser jag. gitarr är bäst!

Svar: tack så mycket !!! ja gitarr är grejer det :)
onsdagsbarn.blogg.se

2012-04-16 @ 21:25:30
URL: http://fluorescentadolescent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0