kreativt

 
i fredags var det släktträff hemma hos min faster. min fina farmor och farfar har kommit till sverige och ska stanna här i en vecka. 
känns så underbart att träffa dem igen. 
farfar ville att alla hans åtta barnbarn skulle göra sitt handavtryck på handgjort tavelduk. tavlorna ska han hänga upp på sin övervåning. så där satt vi hela ligan ute i min fasters garage som hon använder som atelje. 
hannes och jag tyckte inte att dert räckte med ett handavtryck så vi målade oss varsin tavla sprängfylld med färger som vi gav till farmor och farfar. 
 
 
men helgen va inte helt fylld av gläjde. 
meningen va att jag skulle åkt på stuideresa till tyskland med 14 andra elever. men jag blev tvungen att stanna hemma frö att jobba.så inget tyskland för mig inte. men förhoppnigsvis kommer hon som jag skulle ha bott hos upp till mig i april ändå. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0