dreamer

och hösten fortsätter att färga både träd och mark. men snart går det över till de trista vintermånaderna med kala träd,vitt på marken och kalla vindar. min pepp för det ligger under noll. 
 
 
i söndags kom victoria förbi för att ha frukostdejt med mig. 
vi åt hemmagjord müsli, nybakta scones och drack kaffe. pratade bort tre timmar och sedan gav vi oss ut i höstregnet. 
denna fagra mö är något utöver de vanliga. alla borde ha en vicki.
 
efter ett antal månaders väntan fick jag och Hannes ÄNTLIGEN se soran och magnus. grymt bra.
 
 
har tillbringat många av mina timmar med denna filur, men även många timmar är för lite. men att få spendera många men få timmar med han, det är min nya favorit sysselsättning. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0